tisdag, januari 26

andreas grega - dom hade mycket att säga

efter en dag på JB är jag ganska säker.

INTE JOHN BAUER SOM ANDRAHANDSVAL!!
visst,
en bra tränare, bra handboll, men - oseriös skola. enligt min åsikt. om jag ska klara av skolan i tre år till behöver jag lite mer rutiner och lite kortare lektionen. även något som jag är intresserad av.
gjorde en överrenskommelse med mig själv när jag sökte till riks i göteborg. "allt eller inget", kommer jag inte in där så går jag något helt annat än handboll. så nu väljer jag språken och resorna.
nu har jag bara lite smått panik för jag vet inte vad jag ska ha som andrahandsval.
träning med juniorerna idag och jag är så taggad! äntligen lite riktigt handboll. ska sova en kvart nu sen byta om och åka. imorgon är det dags för carlforsska med adde och sebbe, så imorgon har jag mitt förstahandsval klart. hoppas vi...


juste. måste tipsa er om låten där uppe. sök på spotify eller nåt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar