torsdag, januari 21

smile

nu kommer ett sånt här tråkigt deppinlägg igen. men ibland behövs det.

alla kan väl hålla med om att årstiden inte gör en direkt glad? snö, kallt ,mörkt och jag har dragit på mig en sjujäkla förkylning också. fan.

skolan. det är inte alltid såå jätte roligt att glida runt och vara 15. 9:an , sista terminen, nationella prov. har tappat motivationen och koncentrationen. men har framför allt tappat glädjen. fan.

handbollen, finns ingenting vettigt att säga. det suger bara. jag vet att jag inte skulle klara mig utan det men samtidigt får den bara mig att må dåligt. fan.



ena sekunden är jag jätteglad, känner mig hur trevlig och glad som helst, medan jag i nästa känner mig som ett åskmoln inuti med den där klumpen i magen.

den där äckliga, envisa klumpen i magen som har förföljt mig sedan jag var sex år.



går och lägger mig nu, kanske inte blir skola imorgon

orkar inte

2 kommentarer:

  1. krya på dig sötnos
    snart mår du säkert bättre

    SvaraRadera
  2. idag ska du komma hem till mig och du ska må bra :D!! vi ska prata massa om sommaren och hur grymma och underbara du och jag är. hur ingen är bättre än oss. du är bäst , underbarast och finast på alla vis. Jag älskar dig din igelkott, vi ska lysa upp världen med våra leénden och sprida glädje :D puss på stjärten darling:D<3

    SvaraRadera