fredag, mars 5

känsla

jag är glad idag. solstrålen vakna upp brevid mig så kan man vara annat än glad?
förresten är det normalt att två 15åriga tjejer delar på en 90 säng? ha-ha nej. men jag och josefin är ju inte direkt normala så vi ligger alltid och trängs i hennes lilla mysiga säng. vilket jag inte har någonting emot alls.
vi var hos elin igår och kollade på film och tryckte i oss godis. det behövdes, en kväll hemma framför tv:n med tjejerna.
filmen blev allafall sisters keeper. en jätte jätte jätte jättebra film. inte ofta jag säger att en film är bra så jag tycker ni ska se den!
den handlar om en flicka som har haft leukemi hela sitt liv och hennes lillasyster har alltid donerat organ eller blod eller vad hon nu behövt till henne. en dag så kräver lillasysterns anna , som inte är sju, rättigheterna till sin egna kropp. men föräldrarna förstår att det finns en hake.
nej nu ska vi väl fixa oss lite. hejpådig fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar