söndag, april 4

right from bed

Jag lovar att jag ska skärpa mig från och med idag. Nu börjar det bli vår och sommar så det finns lite mer roligt att blogga om.
Vecka 13 nu va? OCH påsklov. Eller ja, lovet börjar ju egentligen imorgon men jag tycker man ska räkna in helgen. Jag och beutler träffades vid halv ett idag och skulle ta en promenad på Gryta bara. Sen helt plötsligt var vi vid Bellevue och fick för oss att vi skulle gå till hamnen för att det var så fint väder. Vi träffade Jim och Alex och käka lunch på Kajen. Riktigt goda sallader och inte så jättedyrt heller. Efter vi ätit åkte vi till mig och sola på baksidan, sen somna vi båda i min säng i två timmar. Haha, för hård träning för oss..
Imorgon är det Josefin som gäller. Can´t wait
Buenas Noches, amigos.
Ingen saknar väl kylan direkt?

1 kommentar:

  1. kul att bloggandet börjar igen, själv har jag inte lust just nu men snart blir det ut och fotografera och då kommer det in lite bilder. Hare bra. :)

    SvaraRadera